خبر خوش وزیر نفت/ جبران 30میلیون مترمکعب از ظرفیت گاز ازدست‌رفته

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:06
وزیر نفت از جبران 30میلیون مترمکعب از ظرفیت فرآورشی گاز ازدست‌رفته در جنگ اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت اظهار داشت: حدود ٣٠ میلیون مترمکعب از ٢٣٠ میلیون مترمکعب ظرفیت فرآورشی گاز ازدست‌رفته، جبران شد.

وزیر نفت این موضوع مهم را در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اصل 90 مطرح کرد، این نشست که یک نشست نظارتی از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بود، با گزارش وزیر نفت از جزئیات خسارت‌ها و اقداماتی که در دست انجام است برای بازگردانی ظرفیت‌های ازدست‌رفته همراه بود.

انتهای پیام/+

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.