رئیس دادگستری شهریار: کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان بهبود می‌یابد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:08
شهریار- رئیس دادگستری شهرستان شهریار از نظارت مستمر بر روند رسیدگی به پرونده‌ها در شعب حقوقی و کیفری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امامی،بعد از ظهر سه‌شنبه،در حاشیه بازدیدهای میدانی از شعب، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی قضایی و با هدف افزایش کارآمدی نظام دادرسی، به‌صورت روزانه با حضور در شعب حقوقی و کیفری مستقر در دادگستری، دادگاه انقلاب و دادگاه صلح، روند رسیدگی به پرونده‌ها و عملکرد کمی و کیفی شعب را مورد ارزیابی دقیق قرار می‌دهم.

وی افزود: شاخص‌های کلیدی عملکردی نظیر میزان رسیدگی به پرونده‌ها، سرعت در تعیین تکلیف دعاوی، کیفیت و اتقان آرای صادره، وضعیت گردش کار و همچنین امتیازات قضایی و اداری هر شعبه به‌صورت موردی بررسی می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان شهریار در حاشیه این بازدیدها ضمن گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با قضات و کارکنان اداری، بر شناسایی و تقویت نقاط قوت و ظرفیت‌های موجود تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.