ساماندهی حاشیه قره‌سو در دستور کار آب منطقه‌ای و شهرداری کرمانشاه

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:16
کرمانشاه- موضوع واگذاری حق بهره‌برداری از اراضی مازاد حاشیه رودخانه قره‌سو به شهرداری کرمانشاه در نشستی مشترک با هدف توسعه فضاهای عمومی و گردشگری شهری بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی واگذاری بستر مازاد حاشیه رودخانه قره‌سو بعد از ظهر سه شنبه با حضور مسئولان و کارشناسان مرتبط در محل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه، راهکارهای همکاری مشترک میان شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری کرمانشاه برای واگذاری حق انتفاع و بهره‌برداری از اراضی حاشیه رودخانه قره‌سو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حاضران در نشست ضمن بررسی ابعاد فنی، اجرایی و حقوقی این موضوع، بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در حاشیه رودخانه برای ارتقای سیمای شهری تأکید کردند.

در جریان این نشست، توسعه فضای سبز، ایجاد فضاهای تفریحی و ساماندهی بسترهای بلااستفاده حاشیه رودخانه از جمله اهداف مهم اجرای این طرح عنوان شد.

شرکت‌کنندگان همچنین بر نقش مؤثر این‌گونه پروژه‌ها در افزایش سرانه فضاهای عمومی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرده و خواستار تسریع در روند اجرای برنامه‌های مشترک شدند.

بر اساس مباحث مطرح‌شده، زیباسازی و ساماندهی حاشیه رودخانه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری شهری، افزایش جذابیت‌های بصری و بهره‌برداری بهتر از ظرفیت‌های طبیعی در شهر کرمانشاه باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.