حاشیه جدید در پرسپولیس؛ مدافع سرخ‌ها خواستار افزایش قرارداد شد

افکار نیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:20
یکی از مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس از مبلغ قرارداد خود با این باشگاه ناراضی است و خواستار افزایش آن شده است.

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای فصل آینده آماده می‌کند، یکی از موضوعات مهم و قابل توجه در جمع سرخپوشان به وضعیت میلاد محمدی مدافع چپ ملی‌پوش این تیم مربوط می‌شود؛ بازیکنی که از شرایط مالی قرارداد خود رضایت ندارد و این موضوع را به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

محمدی در هفته‌های اخیر نارضایتی خود را از مبلغ قراردادش به مسئولان باشگاه پرسپولیس منتقل کرده و خواستار اصلاح و افزایش رقم قراردادش شده است. این بازیکن معتقد است با توجه به جایگاهش در تیم ملی فوتبال ایران، تجربه حضور در فوتبال اروپا و همچنین نقش کلیدی‌اش در ترکیب پرسپولیس، قرارداد فعلی او با شرایط فنی و حرفه‌ای‌اش همخوانی ندارد.

مدافع چپ سرخپوشان به مدیران باشگاه اعلام کرده در صورتی که قراردادش مورد بازنگری قرار نگیرد، تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس نخواهد داشت و پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ به این تیم باز نخواهد گشت.

محمدی در حال حاضر همراه تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۲۶ در کشور مکزیک حضور دارد و زیر نظر امیر قلعه‌نویی خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند. به همین دلیل مذاکرات نهایی درباره آینده او و وضعیت قراردادش به پس از پایان مسابقات موکول شده است.

باید دید مدیران پرسپولیس در هفته‌های آینده چه تصمیمی در خصوص درخواست این بازیکن اتخاذ خواهند کرد و آیا طرفین به توافقی برای ادامه همکاری دست می‌یابند یا میلاد محمدی پس از پایان جام جهانی در مسیر جدایی از جمع سرخپوشان قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.