اعدام قاتل شهید جواد غلامی

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:32
عامل شهادت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چناران به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرآنلاین،«صمد-م» عامل شهادت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چناران که در تیرماه ۱۴۰۱ هنگام اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی، «جواد غلامی» را با سلاح شکاری به شهادت رسانده بود، پس از طی مراحل کامل رسیدگی قضایی و تأیید حکم در دیوان عالی کشور، در زندان مرکزی مشهد اعدام شد.

خراسان در خبری نوشت:این حادثه زمانی رخ داد که شهید غلامی به همراه همکاران خود برای اجرای حکم قضایی رفع تصرف اراضی ملی در روستای سریچگان حضور داشت. متهم پس از بازگشت به محل، با شلیک گلوله به سمت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی، وی را به شهادت رساند. ضارب بلافاصله توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.