به گزارش ایرنا، علیاکبر ورمقانی روز سهشنبه در اولین جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان، تهیه تمبر یادبود شهدای کارمند را اقدامی ارزشمند دانست و اظهار کرد: ادارات استان بویژه اداراتی که در راه حفاظت از نظام و کشور شهید دادهاند باید در برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند سنگ تمام بگذارند.
وی افزود: کنگره ۵۵۳۶ شهید کردستان یکی از برنامههای محوری استان است و یادوارهها و اجلاسیههای آن باید به نحو شایسته برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر اهتمام ویژه صدا و سیما، خبرگزاریها، کانالهای فضای مجازی و روابط عمومی ادارات استان در اطلاعرسانی و پخش تیزرهای کنگره شهدا تاکید کرد و گفت: در اجتماعات ۱۰۰ روزه مردمی در خیابان، دستگاههای فرهنگی بویژه امور کتابخانهها، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان، به جد پای کار بودهاند و انتظار میرود در خصوص کنگره شهدا نیز فعال باشند.
ورمقانی از مدیران کل بویژه مدیران اداراتی که شهید تقدیم ایران کردهاند، خواست سرکشی از خانوادههای شهدا را از هماکنون در دستور کار خود قرار دهند و این دیدارها را مستندسازی کنند.
وی یادآور شد: ما مدیون شهدا هستیم و برای گرامیداشت آنان هر کاری انجام دهیم نمیتوانیم حتی ذرهای از ایثار و فداکاری آنان را جبران کنیم لذا باید در برگزاری، یادوارهها، اجلاسیهها و کنگرهها با تمام توان پای کار باشیم.
اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان هشتم شهریور به مناسبت هفته دولت و در راستای کنگره ۵۵۳۶ کردستان، برگزار میشود.













