اجرای طرح « ۱۰۰ شب ۱۰۰ بازدید » در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:53
شهرکرد- در راستای مقابله با استفاده غیر مجاز و  جلوه‌های بد مصرفی برق  ، طرح سراسری «۱۰۰ شب ،۱۰۰ بازدید » در استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، در تشریح خبر گفت : در راستای صیانت از انرژی، ارتقای بهره‌وری و مدیریت بهینه مصرف برق، گروه‌های بازدید روشنایی و جلوه‌های بدمصرفی به‌صورت منظم در قالب گشت‌های شبانه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در نقاط مختلف استان حضور می‌یابند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، پایش دقیق وضعیت روشنایی معابر، شناسایی موارد بدمصرفی، کاهش مصارف غیرضروری و برخورد قانونی با انشعاب‌های غیرمجاز است تا از هدررفت انرژی جلوگیری و زمینه تأمین برق پایدار برای مشترکان استان فراهم شود.

فرهزاد در پایان تصریح کرد: این بازدیدها به‌صورت مستمر در سراسر استان ادامه خواهد داشت

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.