دعوت مربی یزدی به کارگروه تخصصی استعدادیابی فدراسیون دوچرخه‌سواری

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:54
یزد- ایرنا- «عباس زارع‌زاده » مربی تیم دوچرخه‌سواری مهریز و مربی استعدادیاب استان به دعوت فدراسیون در کارگروه مربیان استعدادیاب کشور با هدف بازآموزی و به‌روزرسانی روش‌های علمی استعدادیابی شرکت کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی هیات دوچرخه سواری یزد، این برنامه آموزشی با هدف بازآموزی، ارتقای دانش تخصصی مربیان و به‌روزرسانی روش‌های علمی استعدادیابی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن مباحث تخصصی مرتبط با شناسایی استعدادهای ورزشی، ارزیابی توانمندی‌های جسمانی ورزشکاران و شیوه‌های نوین کشف استعدادها مورد بررسی قرار گرفت.

تدریس این دوره بر عهده دکتر رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بود و شرکت‌کنندگان با رویکردهای نوین علمی در حوزه استعدادیابی آشنا شدند.

همچنین در بخش عملی این برنامه مربیان با دستگاه «وات‌بایک» (Watt Bike) به عنوان یکی از تجهیزات پیشرفته و استاندارد جهانی در سنجش آمادگی جسمانی و توان پاور آشنا شده و تست‌های پاور به‌منظور ارزیابی دقیق عملکرد ورزشی ورزشکاران انجام شد.

برگزاری این دوره‌ها نقش مهمی در ارتقای دانش مربیان، ایجاد هم‌افزایی علمی میان استان‌ها و توسعه فرآیند استعدادیابی در کشور دارد و می‌تواند زمینه‌ساز شناسایی، هدایت و پرورش هرچه بهتر استعدادهای برتر در رشته دوچرخه‌سواری باشد.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۱۰۰ هزار بیمه شده دارد و هیات دوچرخه سواری در اکثر مناطق فعال است..

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.