دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان ستادی وزارت کشور در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:06
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از موافقت استاندار با دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان واحدهای ستادی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه دراین استان خبر داد.

سید مسعود حسینی سه‌شنبه ۱۹ خرداد گفت: با موافقت استاندار و با هدف حفظ امنیت مدیران و کارکنان بر اساس مکاتبات وزارت کشور، ۵۰ درصد از کارکنان واحدهای ستادی،  فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند و مابقی ملزم به حضور در محل کار خواهند بود.

وی درمورد اولویت‌بندی کارکنان برای بهره‌مندی از دورکاری افزود: اولویت برخورداری از دورکاری به ترتیب شامل بانوان باردار، زنان سرپرست خانوار، بانوان دارای فرزند معلول یا فرزند زیر شش سال یا فرزندان دانش‌آموز در مقطع دبستان، و کارکنانی که دارای مشکلات قلبی-عروقی و بیماری‌های صعب‌العلاج هستند، می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: تمامی رده‌های مدیریتی از این قانون دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور کامل در محل کار خود هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسینی بیان کرد: لیست دورکاری کارکنان بر اساس فرم پیوست، به صورت هفتگی تکمیل و به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.