جهاد اسلامی: ترور اعضای جنبش، تقلایی برای ناکام گذاشتن تلاش های آتش‌بس غزه است

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:06
تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ترور تعدادی از اعضای آن از سوی اشغالگران اسرائیلی، همزمان با دور مذاکرات گروه‌های فلسطینی در قاهره، تقلایی آشکار برای نابودی تمام تلاش‌ها در خصوص آتش‌بس غزه و وادار کردن تل‌آویو به اجرای توافقات است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم،جنبش جهاد اسلامی امروز در بیانیه‌ای، حمله نظامیان ارتش رژیم اشغالگر به شماری از کادرهای این جنبش در نوار غزه را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: همزمان با آغاز دور مذاکرات گروه‌های فلسطینی در قاهره پیرامون آتش‌بس در غزه، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر تعدادی از اعضای جنبش را در نوار غزه هدف قرار دادند که منجر به شهادت پنج تن از رزمندگان و مجاهدان جنبش و تعدادی از شهدای غیرنظامی شد.

جهاد اسلامی افزود: این هدف قرار دادن و جنایات مداوم علیه فرزندان ملت ما در غزه، تأییدی بر ادامه نقض آتش‌بس توسط اشغالگران است و در چارچوب تلاش‌های آن برای تحمیل شروط امنیتی خود با توسل به زور، انکار همه توافقات، نادیده گرفتن تمامی تلاش‌های میانجی‌ها و تقلایی آشکار برای به شکست کشاندن همه کوشش‌ها جهت واداشتن این رژیم به اجرای توافقات و در رأس آن‌ها توقف ترورها و بازگشایی گذرگاه‌ها صورت می‌گیرد.

جنبش مذکور تأکید کرد: اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر و ارتش آن، جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ذره‌ای از مواضع خود منصرف نخواهد کرد، بلکه ما را مصمم‌تر می کند تا به مواضع ثابت خود در قبال تمامی مسائل مطرح‌شده، و در رأس آن‌ها عقب‌نشینی اشغالگران از نوار غزه، بازگشایی گذرگاه‌ها، ورود کمک‌ها و بازسازی، پایبند بمانیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.