صیانت و نگهداری از پارک‌ها مهم‌تر از احداث آن‌هاست

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:38
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید بر ضرورت نگهداری اصولی از فضاهای سبز گفت: حفظ و صیانت از پارک‌های شهری اهمیت بیشتری نسبت به احداث آن‌ها دارد.

سیف‌الله رضایی امروز سەشنبە ۱۹ خرداد در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا با محوریت بررسی مسائل پارک‌ها، نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر و مکاتبات شهروندان اظهار کرد: احداث پارک‌ها در نقاط مختلف شهر اقدامی ارزشمند در پاسخ به مطالبات شهروندان است، اما نگهداری اصولی از این فضاها اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به نقش شورای شهر به‌عنوان نهادی برخاسته از مردم افزود: شورا وظیفه پیگیری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان را بر عهده دارد و در این دوره تلاش شده با رویکرد مردم‌داری، توازن میان توسعه شهری و رسیدگی به امور جاری حفظ شود.

رضایی با بیان اینکه نام‌گذاری معابر به هویت‌بخشی محلات کمک می‌کند، گفت: این اقدام همچنین موجب ساماندهی شهری، تسهیل دسترسی شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات شهری می‌شود و باید با دقت و سرعت بیشتری دنبال شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج در پایان تأکید کرد: مدیریت شهری باید در کنار پروژه‌های عمرانی، برنامه‌ای منسجم برای صیانت از دارایی‌های موجود داشته باشد تا خدمات شهری به شکل پایدار در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.