سامانه فواد با هدف افزایش پاسخگویی مدیران و کاهش نارضایتی مردم راەاندازی شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:41
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: سامانه فوریت‌های اداری فواد با شماره ۱۲۸ با هدف افزایش پاسخگویی مدیران، اصلاح فرآیندهای اداری و کاهش نارضایتی عمومی از نحوه ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

اکبر محمدی امروز سەشنبە ۱۹ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانە با اشاره به راه‌اندازی سامانه فوریت‌های اداری (فواد) با شماره ۱۲۸، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، اصلاح نظام اداری و کاهش نارضایتی عمومی از نحوه ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: این سامانه به موضوع نارضایتی مردم از خدمات اداری می‌پردازد و وارد محتوای تخصصی خدمات نمی‌شود.

محمدی اضافە کرد: سامانه فواد در بستر تلفنی و با ساختار مشخص نظارتی طراحی شده و بازرسان نیز فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها را آغاز خواهند کرد.

محمدی بیان کرد: آگاهی‌بخشی به مردم درباره حقوق خود، افزایش پاسخگویی مدیران و اصلاح فرآیندهای اداری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی ابراز امیدواری کرد کە با اجرای سامانه فواد، شاهد بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و افزایش رضایت‌مندی مردم در استان باشیم و شهروندان نیز در مدت زمان کوتاهی از نتیجه درخواست‌های خود مطلع شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: این طرح در چارچوب قانون برنامه هفتم توسعه اجرایی شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.