ساوجی‌ها خواهان حفظ امتیاز؛ / تجمع بازیکنان تیم لیگ برتری مقابل فرمانداری (عکس)

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:44
تعدادی از بازیکنان شهرداری ساوه به همراه جمعی از طرفداران، در واکنش به انحلال این تیم قدیمی در مقابل ساختمان فرمانداری شهر ساوه حاضر شدند.

به گزارش ورزش سه، تیم بازیکن‌ساز و ریشه‌دار شهرداری ساوه در آستانه انحلال قرار دارد و خبر این اتفاق در روزهای گذشته سر و صدای زیادی در این شهرستان به پا کرده است. این موضوع به تازگی واکنش بازیکنان و پیشکسوت‌های شهر را هم به همراه داشته است و صبح امروز تعدادی از بازیکنان، پیشکسوتان و جمعی از هواداران مقابل ساختمان فرمانداری حاضر شدند و در ادامه نشستی را با معاون سیاسی فرماندار برگزار کردند.

در این نشست، حاضران پیرامون آخرین وضعیت باشگاه شهرداری ساوه و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات موجود برای تداوم تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند. حفظ سهمیه لیگ برتری شهرداری ساوه و تداوم حضور این تیم به عنوان یکی از مطالبات جدی هواداران مطرح شد و شرکت‌کنندگان بر ضرورت همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط برای حل این مسئله و جلوگیری از حذف نماینده ساوه از بالاترین سطح فوتسال کشور تأکید کردند.

2459209

در حالی که سایر تیم‌های لیگ برتری درگیر نقل و انتقالات پیش فصل هستند، تأیید نشدن بودجه مصوب باشگاه شهرداری از سوی فرمانداری، آینده یکی از ریشه‌دارترین و محبوب‌ترین تیم‌های کشور را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و پرسش‌های فراوانی را درباره تداوم تیم‌داری این مجموعه به وجود آورده است.

2459208

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.