توافق ۲۰۰ هزار دلاری استقلال با خرید بی‌خاصیت

خبرورزشی سه شنبه 19 خرداد 1405 - 18:01
باشگاه استقلال به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا با موسی جنپو بابت مسائل مالی به توافق برسد و کار در فیفا مطرح نشود.

موسی جنپو یکی از ضعیف‌ترین خریدهای ۳۰ سال اخیر تاریخ باشگاه استقلال، با استفاده از شرایط ایجاد شده پس از جنگ قرارداد خود را به صورت یک جانبه فسخ کرد تا با توجه به عملکردی که داشت و تعداد دقایقی که به میدان رفته بود، در زمره گران‌ترین بازیکنان چند فصل اخیر فوتبال ایران قرار بگیرد!

جنپو در حالی جدا شده که همچنان مبلغی را طلبکار است و متاسفانه باشگاه استقلال بابت این فوتبالیست فوق العاده ضعیف باز هم باید سر کیسه را شل کند چون از نظر فیفا، قرارداد یک بازیکن ملاک است و عملکرد فنی او هیچ تاثیری در این ماجرا نخواهد داشت.

البته عوامل باشگاه استقلال مدعی‌اند مذاکرات با موسی آغاز شده تا طرفین به یک تفاهم مالی پس از جدایی دست یابند. اگر این تفاهم صورت بگیرد (البته بر اساس ادعای استقلالی‌ها) پرونده جنپو با چیزی کمتر از ۲۰۰ هزار دلار بسته خواهد شد و کار به فیفا و دادگاه عالی ورزش کشیده نمی‌شود. البته فراموش نکنیم این خواسته، ایده آل کادر مدیریتی باشگاه استقلال است و کوچک‌ترین تضمینی وجود ندارد که موسی جنپو و وکیلش هم با آن موافقت کنند چون قبلاً سابقه داشته که بازیکنانی در حد همین فوتبالیست حاضر به توافق نشده‌اند و پس از چند سال کشمکش، اصل و غرامت پولشان را دریافت کردند. اتفاقی که امیدواریم برای نماینده کشورمان رخ ندهد چون در نهایت موجب خارج شدن ارز از کشور برای یک بازیکن بی‌کیفیت می‌شود و البته هیچ وقت با مدیرانی که چنین فوتبالیست‌هایی را به ایران آورده‌اند نیز برخوردی صورت نگرفته است!

بیشتر بخوانید: مدیران استقلال در حدی نیستند که به من حکم بدهند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.