اذعان ارتش صهیونیستی به کشته شدن ۳۰ نظامی اسرائیلی در جنگ علیه لبنان

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 18:06
تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۳۰ افسر و سرباز خود در جنگ علیه لبنان اذعان و اعلام کرد که تنها در ۵ روز گذشته نزدیک به ۵۰ نظامی اسرائیل زخمی شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با وجود سانسور شدید تعداد تلفات در جنگ، اذعان کرد که طی پنج روز گذشته ۴۸ افسر و سرباز آن در درگیری‌های جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

طبق اذعان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از آغاز جنگ علیه لبنان در ۲ مارس ۲۰۲۶ (۱۲ اسفند ۱۴۰۴) تاکنون ۳۰ افسر و سرباز این رژیم کشته و یک هزار و ۲۹۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، حال ۷۵ سرباز و افسر زخمی، وخیم و سطح جراحت ۱۴۶ نفر دیگر نیز متوسط است.

به گزارش ایرنا، با وجود برقراری آتش‌بس، رژیم صهیونیستی همواره با ادامه حملات خود به روستاها و شهرهای جنوب لبنان در نقض مداوم آتش‌بس، خانه‌ها و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز با آتش پرحجم موشکی و پهپادی به نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی پاسخ داده و تلفات سنگینی را به رژیم متجاوز اسرائیل تحمیل کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.