شهردار کهریزک: مدرسه ۱۵ کلاسه کوی بهار در مسیر ارتقای سرانه آموزشی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 18:23
شهردار کهریزک در بازدید از پروژه احداث مدرسه ۱۵ کلاسه کوی بهار بر تداوم حمایت مدیریت شهری از نهضت مدرسه‌سازی و توسعه متوازن زیرساخت‌های آموزشی در همه محلات شهر تأکید کرد.

علی کلهر رد چهارشنبه ۱۹ خرداد در حاشیه بازدید از پروژه مدرسه ۱۵ کلاسه کوی بهار در جمع خبرنگاران گفت: این طرح در چارچوب نهضت مدرسه‌سازی و همسو با سیاست‌های دولت وفاق ملی در حال اجراست و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرانه آموزشی و پاسخ‌گویی به نیازهای جمعیتی منطقه ایفا کند.

شهردار کهریزک با حضور در محل اجرای پروژه احداث مدرسه ۱۵ کلاسه کوی بهار از روند پیشرفت عملیات اجرایی بازدید کرد و توسعه فضاهای آموزشی را از اولویت‌های مدیریت شهری دانست.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای نهضت مدرسه‌سازی و همسو با سیاست‌های دولت وفاق ملی پیش می‌رود، اظهار کرد: مدرسه ۱۵ کلاسه کوی بهار می‌تواند سهم قابل توجهی در ارتقای سرانه آموزشی منطقه داشته باشد و بخشی از نیازهای آموزشی ناشی از رشد جمعیت را پوشش دهد.

کلهر با تأکید بر عدالت در توزیع امکانات آموزشی افزود: همزمان با اجرای این پروژه، عملیات خشت‌گذاری دو مدرسه دیگر نیز در مناطق مسکن مهر و صادق‌آباد انجام شده است تا تمامی محلات شهر از فرصت‌های برابر آموزشی برخوردار شوند.

شهردار کهریزک همچنین به نقش مدیریت شهری در تأمین زیرساخت‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: شهرداری کهریزک با واگذاری بیش از ۲۰ هزار مترمربع زمین با کاربری آموزشی به اداره آموزش و پرورش منطقه، از پیشگامان نهضت مدرسه‌سازی در استان تهران به شمار می‌رود و حمایت از توسعه فضاهای آموزشی را همچنان در اولویت برنامه‌های خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.