لازم شود ۵۰ ساله‌ها هم در تیم قلعه‌نویی بازی می‌کنند/ پس قانون ۲۷ ساله‌ها چه شد؟!

خبرورزشی سه شنبه 19 خرداد 1405 - 19:00
ظرف یک ماه گذشته و حتی پیش از انتشار رسمی بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفته شد ایران پیرترین تیم حاضر در رقابت‌های ۲۰۲۶ است.

اصغر شرفی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، با انتقاد به شرایط سنی تیم ملی و اینکه قلعه نویی از جوانان برای کسب تجربه در چنین رویدادی استفاده نکرده اظهار داشت: «یادم هست زمانی طرح ۲۷ ساله‌ها را برای تیم ملی گذاشتند یعنی در کشور ما هر بازیکنی ۲۸ ساله بود نمی‌توانست عضو تیم ملی باشد».

وی افزود: «عجیب است که الان بازیکنان ۳۶ یا ۳۷ ساله هم در تیم ملی هستند و این نشان می‌دهد اگر لازم باشد ۵۰ ساله‌ها هم می‌توانند به تیم ملی بیایند».

این مو سپید کرده فوتبال تاکید کرد: «خیلی عجیب است که ما در طول زمان به جای اینکه پیشرفت کنیم در حال پس رفت هستیم. الان باید جوان‌ترها بیایند و در جام جهانی تجربه کسب کنند اما نفراتی در تیم ملی هستند که اگر طرح ۲۷ ساله‌ها همچنان اجرا می‌شد ۱۰ سال پیش از تیم ملی بازنشسته می‌شدند».

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید: ابراز نگرانی قلعه‌نویی از دفاع تیم ملی با ذکر یک اسم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.