جنجال در دستگردی، سرمربی اخراج شد!

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 19:00
سرمربی هوادار در اتفاقی کم سابقه به فاصله چند ثانیه دو کارت زرد گرفت و از کنار زمین اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول عصر امروز سایپا در ورزشگاه دستگردی میزبان هوادار بود تا دربی تیم های تهرانی لیگ یک را شاهد باشیم.

اتفاق جنجالی این مسابقه در اواسط نیمه اول رخ داد ، جایی که حسین اسماعیلی داور وسط بازی مهرداد طهماسبی را از کنار زمین اخراج کرد.

طهماسبی که از تصمیمات داور بازی گلایه داشت، بعد از این مسئله با کارت زرد اسماعیلی مواجه شد؛ با ادامه این اتفاقات اما داور به فاصله چند ثانیه کارت زرد دوم را به سرمربی هوادار نشان داد و او را به سمت سکوها هدایت کرد.

سرمربی هوادار که از این مسئله عصبانی شده بود، با ناراحتی شدید و در حالی که اعتراضاتش به سمت تیم داوری ادامه داشت، نیمکت را ترک کرد و به سمت سکوهای ورزشگاه پاس تهران رفت تا مابقی بازی را از آنجا تماشا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.