ترامپ: آمریکا احتمالا در بازسازی ایران مشارکت خواهد کرد | ما نصف نفت ایران را خواهیم گرفت

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:53
رئیس جمهور آمریکا گفت این کشور احتمالاً در بازسازی زیرساخت‌ های ایران که در جریان این درگیری آسیب دیده‌اند، مشارکت خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین دونالد ترامپ در گفت وگو با شبکه ای بی سی تصریح کرد: یک نفر باید تمام آن زیرساخت‌ها، پل‌های جدید و نیروگاه‌های جدید را بسازد. آنها در مورد یک تریلیون دلار، احتمالاً بیشتر صحبت می‌کنند. به همین دلیل است که ما احتمالاً در بازسازی مشارکت خواهیم کرد.

وی در به این سوال که آیا طرح مدنظر او شبیه طرح مارشال یا برنامه کمک‌های آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به اروپا، خواهد بود، پاسخ مثبت داد اما ادعا کرد که واشنگتن در عوض این کمک ها نیمی از نفت ایران را دریافت خواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.