کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کمربندی یزد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 11:23
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد، از کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان، از کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام پایش و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، بیش از ۳۰ هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: قاچاقچی قصد داشت این محموله سوختی را که از مرکز کشور بارگیری کرده بود، به شهرهای جنوب شرقی منتقل کند که با هوشیاری ماموران ناکام ماند.

وی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی و محموله کشف‌شده نیز تحویل شرکت نفت استان یزد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.