به گزارش ایرنا در سلسله معرفی کتاب، این بار به سراغ اثری ارزشمند و خواندنی رفتهایم؛ کتاب «گُذاری بر گُذر جلال آل احمد از یزد و کرمان » که به همت و کوشش سیدمحمدعلی گلابزاده نوشته شده است.
در این برنامه، حسین مسرت به معرفی کتاب یاد شده پرداخته است ، این کتاب در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده و در قالبی تمامرنگی، مخاطب را به سفری تاریخی و فرهنگی در دل شهر یزد میبرد. ارزش این اثر زمانی بیشتر نمایان میشود که خواننده با تصاویری کمتر دیدهشده و روایتهایی جذاب از یزد دهه ۱۳۴۰ روبهرو میشود؛ روایتی که امروز برای بسیاری از علاقهمندان تاریخ و فرهنگ این دیار، جذاب و شگفتانگیز است.
کتاب با یادداشتی خواندنی از سیدمحمدعلی گلابزاده آغاز میشود و سپس خواننده را در مسیر سفر ۲ چهره نامآشنای فرهنگ و ادب ایران همراه میکند.












