بهره برداری از ۶۰ سایت رایانه‌ای مدارس سمپاد در مناطق کم‌برخوردار کشور آغاز شد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 11:40
تهران - ایرنا - بهره برداری همزمان از ۶۰ سایت رایانه‌ای مدارس استعدادهای درخشان(سمپاد) در ۱۲ استان محروم و کمتربرخودار کشور طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس بنیاد مستضعفان آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) در این مراسم گفت: این ۶۰ کارگاه با حمایت و مشارکت موثر بنیاد مستضعفان در ۶۰ مدرسه سمپاد مناطق محروم کشور راه اندازی شده به نحوی که بیش از ۴۰ درصد دانش‌آموزان این مدارس از دهک‌های اول تا چهارم اقتصادی جامعه هستند.

الهام یاوری افزود: اجرای این پروژه در راستای هدف اصلی سازمان استعدادهای درخشان، شکستن چرخه معیوب محرومیت در عرصه آموزش و ارتقا سطح کیفی نظام تعلیم و تربیت در مناطق مختلف کشور است.

ادامه دارد ...

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.