۱۲ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در نائین کشف شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 11:51
اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۲ هزار و ۲۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع در بازرسی مأموران پلیس از سه دستگاه کامیونت و یک خودروی سواری خبر داد.

حسن براهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید شرافت نائین هنگام کنترل و پایش خودروهای عبوری، به سه دستگاه کامیونت و یک خودروی سواری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر، این خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم و بازرسی دقیق از خودروهای توقیف‌شده، موفق به کشف ۱۲ هزار و ۲۰ لیتر گازوئیل شدند که به صورت غیرمجاز و خارج از شبکه رسمی توزیع در حال حمل بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان این پرونده تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم شناسایی شدند که پس از تشکیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

براهیمی با تأکید بر تداوم برخورد پلیس با قاچاقچیان و سودجویان حوزه سوخت خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه حمل و نگهداری سوخت خارج از شبکه توزیع به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.