پرسپولیس هنوز شانس آسیایی شدن را دارد؟

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:17
تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال ایران در شرایطی نمایندگان ایران در فصل آتی رقابت‌های آسیایی فصل بعد را معرفی کرده است که به نظر می‌رسد پرسپولیس هنوز شانس آسیایی شدن را دارد.

به گزارش ایرنا، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار خبری، نمایندگان ایران را در رقابت‌های آسیایی اعلام کرد که استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان آسیا و گل‌گهر در لیگ قهرمانان آسیا ۲ شرکت می‌کنند و به نظر می‌رسد آخرین امید پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز از بین رفت.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از مدیران فدراسیون فوتبال مشخص شد که چنین اعلامی هنوز صورت نگرفته و فقط جدول تیم‌ها تا قبل از مجوز حرفه‌ای اعلام شده و قرار است سی‌ام تیر ماه و بعد از برگزاری تورنمنت انتخابی که توسط کارگروه ویژه فدراسیون فوتبال اعلام شده، نماینده سوم ایران در آسیا و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ از بین ۳ تیم گل‌گهر سیرجان، چادرملو اردکان و پرسپولیس معرفی شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.