واگذاری ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:22
اهواز- ایرنا- ۶۰۰ واحد مسکونی امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اهواز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان واگذار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار خوزستان در آیین واگذاری ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان در محل تالار مهتاب اهواز بیان کرد: مردم خوزستان همواره در تمامی میدان ها پای نظام ایستادند و انفاق و کمک رسانی به همنوع خود را ترک نکردند.

سید محمدرضا موالی زاده گفت: امید است همواره کمک به نیازمندان و ساخت سرپناه و خانه برای نیازمندان ادامه دار باشد و مردم برای کمک به یکدیگر پای کار باشند.

وی گفت: مسکن در زندگی انسان بسیار مهم است و در ایجاد آسایش و آرامش خانواده ها بسیار اهمیت دارد به همین دلیل از خیران و دستگاه های مربوطه خواهانم در این امر مهم همکاری کنند.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه امروز ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد افزود: کمیته امداد استان چهار طرح نیمه تمام شامل ساخت ۱۸۲ واحد در مناطق رامشیر، سپیدار اهواز، آغاجاری و امیدیه داشت که با افتتاح این واحدها طرح های نیمه تمام کمیته امداد در استان به اتمام رسید.

جمال شیبه تاکید کرد: در خوزستان همه دستگاه ها برای خدمت به مردم هماهنگ هستند و امید است این همراهی تا ریشه کن کردن کامل فقر ادامه یابد.

به گزارش ایرنا کمیته امداد استان پیش از این از پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: چشم انداز و هدف گذاری امسال، اعطای ۱۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.