مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلگان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:29
دلگان - مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلگان با حضور معاون مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلگان ظهر چهارشنبه با حضور معاون مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره امور شهرستان‌های منابع طبیعی استان و جمعی از مسئولان ادارات و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش‌های محمدرضا بامری در دوران تصدی مسئولیت، فریدون بامری به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلگان معرفی شد.

در پایان این نشست بر ضرورت حفاظت از منابع طبیعی، توسعه پوشش گیاهی، مقابله با تخریب اراضی ملی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در راستای صیانت از سرمایه‌های طبیعی شهرستان تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.