سهمیه سوم ایران در آسیا معلق ماند

برترین‌ها چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:35
با وجود اعلام AFC، پرسپولیس، چادرملو و گل گهر برای آسیایی شدن همچنان شانس دارند

خبرگزاری آنا: در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش اعلام کرد که تیم فوتبال گل گهر سیرجان سویمن نماینده ایران در فصل اینده مسابقات آسیایی  است اما طبق اطلاعات ما این مساله نهایی نیست و سایت AFC به ترتیب جدولی که در لیگ برتر ایران قرار گرفته این موضوع را اعلام کرده است.

0

در واقع فدراسیون فوتبال ۶ تیم را به عنوان نمایندگان ایران به آسیا معرفی کرده است و دو تیم اول استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان هستند و تیم سوم هم با وجود اعلام سایت AFC قابل تغییر است و بعد از رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره دیدار گل گهر و چادرملو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما نماینده سوم ایران را معرفی خواهد کرد.

به این ترتیب همچنان شانس برای پرسپولیس، گل گهر و چادرملو برای آسیایی شدن به یک شکل خواهد بود و روز نهم تیر آخرین مهلت فدراسیون فوتبال برای معرفی سومین نماینده ایران خواهد بود.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.