آبرسانی به کوهستک با ۴ تانکر؛ تلاش برای پایداری آب در سیریک ادامه دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:49
بندرعباس- معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا به زیرساخت‌های حیاتی سیریک، اکنون با چهار تانکر ۱۸ هزار لیتری به مردم این منطقه آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید میلاد محبی اظهار کرد: به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا به زیرساخت‌های حیاتی سیریک، اکنون با چهار تانکر ۱۸ هزار لیتری به مردم این منطقه آبرسانی می‌شود و درحال حاضر چهار گروه ۱۲ نفره عملیاتی نیز برای پایداری آب آشامیدنی منطقه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تا ۲۴ ساعت آینده آب آشامیدنی مردم منطقه پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هم گفت: بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به تأسیسات آبرسانی این منطقه خسارت وارد شده است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: این جنایت موجب شد بیش از ۲۰ هزار تَن از مردم این منطقه که در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و گرمای شدید زندگی می‌کنند، از دسترسی به آب آشامیدنی سالم محروم شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.