برگزاری اولین دوره رقابت‌های استعدادیابی دوچرخه‌سواری در ورامین

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:08
ورامین- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری اولین دوره رقابت‌های استعدادیابی دوچرخه‌سواری در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجیک،ظهر چهارشنبه،در جمع خبرنگاران، از برگزاری اولین دوره رقابت‌های استعدادیابی دوچرخه‌سواری در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

تاجیک اظهار داشت: به منظور گرامیداشت ایام الله خرداد، پیش‌بینی گردیده رقابت‌های قهرمانی دوچرخه‌سواری در قالب استعدادیابی برگزار شود.

وی افزود: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان اجرا می‌شود تا نفرات برتر جهت اعزام به رقابت‌های استانی و کشوری گزینش شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین ادامه داد: متولدین ۸۵ تا ۹۰، ۹۱ تا ۹۶ و یک دوره آزاد به عنوان برنامه تدوین شده هیأت است.

تاجیک اظهار داشت: این رقابت روز شنبه ۲۳ خردادماه در جاده منتهی به پارک زیتون ورامین پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۷ صبح در این مکان حضور یابند.

وی در پایان گفت: جهت هماهنگی دو شماره تماس ۰۹۱۲۷۹۱۸۵۰۱ و ۰۹۱۲۸۰۶۲۲۵۹ در نظر گرفته شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.