جمالالدینی، روز چهارشنبه ۲۰ خرداد، در جلسه شورای مسکن شهرستان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و جمعی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد، با تأکید بر اهمیت تأمین مسکن برای شهروندان، هدف از برگزاری این نشست را بررسی روند اجرای طرح و رسیدگی به مسائل و مطالبات متقاضیان عنوان کرد.
وی افزود: پیگیری برای تسریع در اجرای پروژهها و بهبود شرایط متقاضیان از اولویتهای مدیریت شهرستان است.
جمال الدینی اظهار کرد: با پیگیریهای انجامشده، عملیات اجرایی احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محدوده سایت نهضت ملی مسکن آغاز شده است و اجرای آسفالت تمامی معابر این مجموعه نیز بهزودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
فرماندار جاسک در پایان بر ضرورت تسریع در تکمیل زیرساختها و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان تأکید کرد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بهصورت مستقیم دغدغهها و پرسشهای خود را مطرح کردند و مسئولان دستگاههای مربوطه توضیحات لازم را درباره روند اجرای پروژهها ارائه دادند.
انتهای پیام













