آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت نهضت ملی مسکن جاسک

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:32
فرماندار جاسک از پیگیری برای تکمیل زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محدوده این سایت آغاز شده و آسفالت معابر آن نیز به‌زودی اجرا می‌شود.

جمال‌الدینی، روز چهارشنبه ۲۰ خرداد، در جلسه شورای مسکن شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد، با تأکید بر اهمیت تأمین مسکن برای شهروندان، هدف از برگزاری این نشست را بررسی روند اجرای طرح و رسیدگی به مسائل و مطالبات متقاضیان عنوان کرد.

وی افزود: پیگیری برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و بهبود شرایط متقاضیان از اولویت‌های مدیریت شهرستان است.

جمال الدینی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده، عملیات اجرایی احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محدوده سایت نهضت ملی مسکن آغاز شده است و اجرای آسفالت تمامی معابر این مجموعه نیز به‌زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار جاسک در پایان بر ضرورت تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت مستقیم دغدغه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کردند و مسئولان دستگاه‌های مربوطه توضیحات لازم را درباره روند اجرای پروژه‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.