به گزارش ایرنا، در تمرین امروز ظهر (چهارشنبه)، بخش قابل توجهی از برنامهها به افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای توان بدنی بازیکنان اختصاص داشت.
ملیپوشان در نوبتهای مختلف، تمرینات هوازی، قدرتی و تاکتیکی را با جدیت دنبال کردند تا به شرایط مطلوب برای حضور در رقابتهای پیش رو دست یابند.
کادر فنی با اعمال فشار تمرینی متناسب با برنامههای از پیش تعیینشده، روند آمادهسازی بازیکنان را به دقت زیر نظر داشت.
بر اساس ارزیابیهای انجام شده توسط مربیان در این اردو، بازیکنان به حد ایدهآلی از آمادگی رسیدهاند تا در اردوهای بعدی بتوانند برنامههای تاکتیکی را اجرا کنند.
تیم امید فردا پنجشنبه قرار است بازی درون تیمی برگزار کند و سپس راهی تهران شود.











