ارتش صهیونیستی در حومه قنیطره ایست بازرسی نصب کرد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:04
ارتش رژیم صهیونیستی با نفوذ دوباره به حومه جنوبی قنیطره، در غرب شهر الرفید یک ایست بازرسی جدید ایجاد کردند.

به گزارش ایسنا، شبکه ماهواره‌ای «الاخباریه» سوریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که سه دستگاه خودروی زرهی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی وارد حومه جنوبی قنیطره در منتهی الیه جنوب غربی سوریه، در بلندی‌های جولان واقع  شده و در مسیر مواصلاتی روستاهای «صیدا الجولان» و «المقرز»، جهت بازرسی عابران، یک ایست بازرسی موقت برپا کردند.

برخی منابع محلی در قنیطره سوریه نیز امروز در گفتگو با شبکه خبری «روسیا الیوم» اظهار کردند: عملیاتی که ارتش «اسرائیل» انجام داد، شامل اقدامات میدانی از جمله نصب پایه‌های آهنی و ایجاد موانع در نزدیکی محدوده آتش‌بس بوده و نشان دهنده تلاش «اسرائیل» برای افزایش کنترل و گسترش شکاف جغرافیایی و میدانی میان روستاهای سوریه است.

ساکنان شهرهای سوریه واقع در منطقه مرزی حومه قنیطره، در طول روز با تحرکات میدانی اشغالگران صهیونیست از جمله تخریب زمین‌های کشاورزی با بولدوزر و آسیب زدن به جاده‌های فرعی در داخل آنها به بهانه‌های امنیتی بوده و نگران این هستند که ارتش اشغالگر صهیونیستی زمین‌های بیشتری از آنها را تصرف کند و واقعیت میدانی جدیدی را تحمیل کند که مانع کار کشاورزی آنها، بازپس‌گیری زمین و برداشت محصولات کشاورزی آنها شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.