گردنبندقاپان تهرانی دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:11
فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان گردنبند قاپ در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق سریالی گوشی‌قاپی و گردنبندقاپی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به 20 فقره سرقت در سطح پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ علی عقیلی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خشن شامل گوشی‌قاپی و گردنبندقاپی در محدوده استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با پایش نقاط آلوده، بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از صحنه‌های سرقت و بهره‌گیری از اطلاعات منابع موثق، موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند؛ فردی که تصاویر اقدامات مجرمانه او پیش‌تر در فضای مجازی منتشر شده و موجب نگرانی شهروندان شده بود.

فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی، تیم‌های عملیاتی پلیس در یک عملیات غافلگیرانه دو متهم این پرونده به نام‌های «محسن» و «رامین» را در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر کردند.

عقیلی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به 20 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و گردنبندقاپی در تهران اعتراف کرده‌اند، گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان و کشف ابعاد احتمالی دیگر این پرونده ادامه دارد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت خاطرنشان کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های اطلاعاتی و نظارتی، هیچ حاشیه امنی برای مجرمان باقی نخواهد گذاشت و با هرگونه اقدام مجرمانه که امنیت شهروندان را تهدید کند، برخورد قانونی خواهد کرد.

.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.