اردوغان: ما هم در معرض تهدید هستیم؛ حملات اسرائیل را برنمی تابیم

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:27
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه حملات اسرائیل تهدید کننده ترکیه نیز هست، گفت: ما هدف قرار دادن سوریه و لبنان توسط اسرائیل را تحمل نخواهیم کرد زیرا آنها برای امنیت کشورمان مهم هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: اسرائیل از حد فراتر رفته و به منبع تهدیدی برای کل جهان تبدیل شده است.

بنابر روایت مهر، وی افزود: حملات اسرائیل به سوریه و لبنان به مرحله‌ای رسیده است که ترکیه را نیز تهدید می‌کند.

اردوغان افزود: ما هدف قرار دادن سوریه و لبنان توسط اسرائیل را نادیده نخواهیم گرفت زیرا این دو کشور برای امنیت کشورمان مهم هستند.

وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد اسرائیل با ادعاهای واهی سرزمین موعود به اهداف ادعایی خود برسد.

اردوغان تاکید کرد: اسرائیل مانع صلح و ثبات در منطقه است. ما شاهد اقدامات مخرب اسرائیل در مدیترانه هستیم و احدی نباید در آنجا ماجراجویی کند. اگر وحشیگری اسرائیل متوقف نشود، تبعات آن متوجه کل دنیا خواهد بود.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.