مانور پایش آفت کش و نظارت‌های قرنطینه ایی در میناب

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:37
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: همزمان با سراسر کشور، مانور پایش آفت کش و نظارت‌های قرنطینه ایی در شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسلام بهرامی افزود: در این مانور از ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی سطح شهر میناب بازدید شد.

وی گفت: برای جلوگیری از عرضه هرگونه کود و سم قاچاق و تولید مصرف گذشته در داروخانه‌های گیاه پزشکی، این مانور برگزار شد.

بهرامی با اشاره به بروز نگه داشتن سامانه پایش و حضور مداوم مسول فنی داروخانه‌ها افزود: در بازدید از این داروخانه ها، هیچ تخلفی ثبت نشد.

شهرستان میناب ۵۰ داروخانه گیاه پزشکی دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.