صدا و سیما پیام آقا را نشان می دهد که مذاکره نمی‌کنیم...+ ویدئو | باید کشور را از حالت نه جنگ نه صلح در بیاوریم

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:54
مسعود پزشکیان،‌ رئیس جمهور گفت: رهبر شهید تاکید داشتند مساله نه جنگ نه صلح را باید حل کرد. ما باید کشور را از حالت نه جنگ نه صلح در بیاوریم.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور امروز - ۲۰ خرداد - در سومین آیین «امین ایران» که به یاد رهبر شهید در تالار وحدت برگزار شده، بیان کرد: مقام معظم رهبری خدمتشان که بودیم، در این بحث‌ها و گفتگوهایی که بود، خودشان بارها می‌فرمودند که باید نه جنگ نه صلح را مسئله‌ اش را حل کرد.

پزشکیان: در جنگ ۱۲ روزه که ما را در دوکوهه زدند... + ویدئو

اینکه دشمن به راحتی فرماندهان ما را شهید کند به هیچ وجه قابل…

پزشکیان ادامه داد: آن موقع هم بحث این بود که گاهاً هم صدا و سیما این پیام آقا را نشان می دهد که مذاکره نمی‌کنیم؛ همان موقع ما خدمت ایشان بودیم و بحث بود که ما نه جنگ نه صلح را بخواهیم حل کنیم چه کار باید کرد؟ گفتگو نکنیم، باید چه کار کنیم. بر اساس همین بود که آقا اجازه داد که گفتگو ادامه پیدا کند و آخرین جریانات، این بود که بروید و مسئله را حل کنید. ما باید از این حالت نه جنگ نه صلح دربیاییم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.