تهران گرم‌تر می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 15:07
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دمای استان تا جمعه (۲۲ خرداد) خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی پنج روز آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا جمعه (۲۰ تا ۲۲ خرداد) در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک مورد انتظار است. همچنین طی این مدت در بخش‌های شمالی استان تهران به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها رشد ابر و بارش پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می شود.

تا روز جمعه روند افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران فردا (۲۱ خرداد) کمی ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و وزش باد شدید گاهی بارش پراکنده با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۲ خرداد) صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.