خشم کاناوارو از بازرسی در فرودگاه آمریکا: این قانون فقط برای ما بود!

مشرق نیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 15:29
سرمربی تیم ملی ازبکستان، پس از بازرسی تیمش با سگ‌های موادیاب در فرودگاه نیویورک از این رفتار آمریکایی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، فابیو کاناوارو، سرمربی تیم ملی ازبکستان، پس از بازرسی تیمش با سگ‌های موادیاب در فرودگاه نیویورک، به شدت به این رفتار اعتراض کرد. او به خبرگزاری تاس گفت: آنها به من گفتند این قوانین کلی است، اما در نهایت این بازرسی فقط برای ما بود.

ماموران امنیتی با سگ‌های آموزش‌دیده، تک تک اعضای تیم و وسایل شخصی آن‌ها را بازرسی کردند. پیش از این نیز تیم‌های ملی سنگال و عراق در همان فرودگاه با همین رویه روبرو شده بودند.

ازبکستان در اولین حضورش در جام جهانی با پرتغال، کلمبیا و کنگو همگروه شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.