به گزارش ایرنا از امور مالیاتی هرمزگان، محمودرضا سماواتی روز چهارشنبه افزود: این اعتبار در راستای تامین منابع مالی لازم برای ارتقای خدمترسانی به شهروندان و توسعه عمرانی، به حساب شهرداریها، دهیاریها و فرمانداریها و امورعشایر استان واریز شده است.
وی خاطرنشان کرد: از این میزان، بیش از پنج هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال به حساب شهرداریهای استان و بیش از چهار هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال به حساب دهیاریها واریز شد.
سماواتی، همچنین از واریز بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال به حساب فرمانداریهای استان (برای روستاهای فاقد دهیاری) و بیش از ۲۵ میلیارد ریال به حساب امور عشایر خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده بهصورت مستقیم برای تقویت زیرساختها و توسعه خدمات عمرانی به حساب دستگاههای مشمول واریز شده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان این منابع را پشتوانه اصلی توسعه عمران روستایی و شهری دانست و روند رو به رشد این منابع را حاصل اعتماد و همراهی مودیان و نشانهای از نقش موثر نظام مالیاتی در آبادانی شهرها و روستاها عنوان کرد.













