سهمیه سوخت صنایع و معادن قزوین افزایش یافت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 16:06
قزوین- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از افزایش سهمیه سوخت صنایع، معادن و اصناف استان خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت به سهمیه این بخش‌ها افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران لشگری اظهار کرد: با پیگیری‌های اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، همراهی اتاق بازرگانی و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و همچنین مساعدت معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهمیه سوخت بخش صنایع و معادن استان در فصل بهار افزایش یافت.

وی افزود: از مجموع ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر سوخت تخصیصی به حوزه صنایع، یک میلیون لیتر سوخت دیگر برای تأمین نیاز ماشین‌آلات و دیزل‌ژنراتورهای واحدهای تولیدی به سهمیه استان افزوده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: با این افزایش، مجموع سهمیه سوخت فصل بهار صنایع و معادن استان به ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر رسید که میان ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش معادن نیز از مجموع یک میلیون و ۷۷۰ هزار لیتر سوخت تخصیصی برای ماشین‌آلات معدنی، ۳۰۰ هزار لیتر دیگر به سهمیه این بخش اضافه شده است.

لشگری خاطرنشان کرد: همچنین سهمیه سوخت اصناف استان نیز با پیگیری‌های صورت گرفته از ۱۵۰ هزار لیتر به ۲۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

مدیرکل صمت استان قزوین تأکید کرد: این اقدام در راستای حمایت از تداوم فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی، کاهش مشکلات ناشی از محدودیت‌های انرژی و تأمین پایدار سوخت مورد نیاز بخش تولید استان انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.