سفیر ایران در روسیه: بربرها هم در حمله به شهرها، به منابع آبی آسیب نمی‌زدند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 16:08
سفیر ایران در روسیه با اشاره به حملات سه‌شنبه شب آمریکایی‌ها به مخازن آب در منطقه جنوب ایران گفت: وحشیگری کنونی، در تاریخ بی‌سابقه است، بربرها هم در حمله به شهرها، به منابع آبی آسیب نمی‌زدند.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی در این ارتباط در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جامعه جهانی مقابل حملات عامدانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه زیرساخت‌های شهری و مدنی ایران سکوت نخواهد کرد.‌»

 وی افزود :حمله به مخازن آب و تأسیسات خدماتی علاوه بر آنکه نقض فاحش قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، جنایت علیه غیرنظامیان است که با هدف مختل کردن زندگی آنها در آستانه فصل گرما انجام می‌شود. 

سفیر ایران در روسیه: بربرها هم در حمله به شهرها، به منابع آبی آسیب نمی‌زدند

جلالی خاطر نشان کرد: وحشیگری کنونی، در تاریخ بی سابقه است، بربرها هم در حمله به شهرها، به منابع آبی آسیب نمی‌زدند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.