حماس: تحریم علیه اشغالگران ضروری است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 16:28
حماس بر ضرورت قطع همه اشکال روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی و اعمال تحریم‌های بازدارنده علیه سران این رژیم که در جنایات پاکسازی قومی، الحاق و تصرف اراضی فلسطینی دست دارند، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای از گزارش سازمان عفو بین‌الملل که ارتکاب جنایت پاکسازی قومی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری اشغالی را مستند کرده، استقبال کرد.

حماس تاکید کرد این گزارش نشان می‌دهد تروریسم شهرک‌نشینان اقدامات فردی و جداگانه نیست، بلکه بخشی از کارزاری سازمان‌ یافته است که کابینه رژیم اشغالگر آن را هدایت و به‌ طور رسمی حمایت می‌کند؛ اقدامی که نقض آشکار همه منشورها و قوانین بین‌المللی به شمار می‌رود.

این جنبش اعلام کرد: تاکید گزارش بر اینکه سکوت و کوتاهی جامعه جهانی و نهادهای آن در انجام وظیفه قانونی و انسانی خود برای جلوگیری از این جنایات و نقض‌ها، موجب تشویق رژیم اشغالگر به ادامه آن شده، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی و شکستی غیرقابل توجیه در انجام مسئولیت‌ها و وظایف آن است.

حماس ضمن تاکید بر اهمیت این گزارش و حقایق و توصیه‌های مطرح‌ شده در آن، خواستار فعال‌سازی پیگرد قانونی سران رژیم اشغالگر در دادگاه کیفری بین‌المللی و دیگر دادگاه‌های ذی‌صلاح شد.

این جنبش همچنین بر ضرورت قطع همه اشکال روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی و اعمال تحریم‌های بازدارنده علیه سران این رژیم که در جنایات پاکسازی قومی، الحاق و تصرف اراضی فلسطینی دست دارند، تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.