حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی تیپ 401 زرهی ارتش اسرائیل

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 17:13
حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی تیپ 401 زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی دیروز سه‌شنبه مقر فرماندهی تازه تاسیس تیپ401 زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «دبل» در جنوب لبنان با تعداد پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که تجمع خودروها و نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «یحمر الشقیف» در جنوب لبنان با موشک و گلوله‌های توپ هدف قرار داده است.

حزب الله تاکید کرد که این عملیات‌ ‌در دفاع از لبنان و مردم آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاها و تخریب خانه‌ها و شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام شده است.

انتهای پیام/
 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.