معاون اجرایی ارتش:آیین گرامیداشت شهدای اقتدار و جنگ رمضان برگزار می شود

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 18:35
تهران-ایرنا- معاون اجرایی ارتش از برگزاری آیین گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان به مدت سه روز در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ درباره برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه و رمضان گفت: آیین گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان از فردا (پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵) به مدت سه روز در سراسر کشور و در تمام یگان‌های نظامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آیین در دو بخش برگزاری "نشست‌ها و مراسم" و "ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ رمضان و جنگ دوازده" برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی ارتش، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تبیین و تشریح ابعاد و وجوه مختلف جنگ رمضان و جنگ دوازده روزه در نمازهای عبادی-سیاسی جمعه این هفته، از دیگر برنامه های برگزاری این آیین است.

معاون اجرایی ارتش در پایان یادآور شد: همچنین فرماندهان یگان‌هایی که در جنگ رمضان شهدایی را تقدیم کرده‌اند، به تبیین و تشریح ابعاد و وجوه مختلف جنگ های رمضان و دوازده روزه خواهند پرداخت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.