سردار شکارچی: در برابر تهدیدات نظام سلطه، پاسخی کوبنده‌تر خواهیم داد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 19:08
تهران-ایرنا- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مراسم نخستین سالگرد گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه گفت: همانطور که ثابت کرده‌ایم، متناسب با هر تهدیدی پاسخی شدیدتر، قوی‌تر و کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی عصرچهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ در حاشیه مراسم گرامیداشت جمعی از فرماندهان شهید «جنگ ۱۲ روزه» سرداران شهید محمد باقری، حسین سلامی، امیر علی حاجی زاده، محمد کاظمی، محمدحسین ربانی، غلامرضا محرابی، فضل‌الله نوذری، محمدحسن محققی، محمود باقری و محمدسعید ایزدی که در مقبرة‌الشهدای شهرک شهید محلاتی برگزار شد، با تأکید بر سیاست قاطع جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات خارجی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدید، پاسخی قاطع و متناسب ارائه کرده و خواهد کرد.

سردار شکارچی درباره رویکرد دفاعی کشور در قبال اقدامات دشمنان افزود: هر تهدیدی که از سوی ترامپ مطرح شده، با پاسخ دندان‌شکن ما مواجه شده است. ما ثابت کرده‌ایم که از ۲۳ خردادماه (سالگرد این شهدا) در سال ۱۴۰۴ نیز متناسب با هر تهدیدی، پاسخی شدیدتر، قوی‌تر و کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه جهانی و شیاطین عالم، به‌ویژه ترامپ و نتانیاهو، کوتاه نخواهد آمد، افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ چرا که به فضل الهی، عنایت خداوند همراه ملت ایران است.

سردار شکارچی تاکید کرد: ما اراده کرده‌ایم که دشمن را شکست دهیم و به لطف خداوند، این شکست قطعی برای دشمنان رقم خواهد خورد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.