ترامپ: من چندین ماه است که با ایران در حال کار و مذاکره بوده‌ام | بمباران را از سر خواهیم گرفت | امروز حمله سنگینی به ایران خواهیم کرد | خواهیم دید سر توافق چه پیش می‌آید

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 19:44
اقتصادنیوز: ترامپ درباره ایران گفت: دیشب به آنها حمله کردیم، امروز حمله سنگینی به ایران خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: ما به آن‌ها (ایران) حمله خواهیم کرد و بسیار شدید به آن‌ها حمله خواهیم کرد.بمباران را از سر خواهیم گرفت. ما حق انجام این کار را داریم؛ آن‌ها بالگرد ما را سرنگون کردند. 

وی افزود: من چندین ماه است که با ایران در حال کار و مذاکره بوده‌ام و آن‌ها باید این توافق را امضا کنند. این توافق، توافق خوبی است.

ترامپ ادامه داد: آنها قبول کرده‌اند که سلاح هسته‌ای نداشته باشند، تمام کاری که باید بکنند این است که سند را امضا کنند.

وی تصریح کرد: پاکستان همچنان در تلاش است تا برای دستیابی به یک توافق با ایران کار کند. دیشب به آنها حمله کردیم، امروز حمله سنگینی به ایران خواهیم کرد.

ترامپ گفت: خواهیم دید سر توافق چه پیش می‌آید. واقعاً به توافق نزدیک بودیم، اما آن‌ها مدام ما را به بازی می‌گیرند. مدام ما را گول می‌زنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.