خضریان: اردن را زدیم چون پایگاه و آسمان خود را در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار داده بود

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 19:45
 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مطلع هستیم اردن پایگاه و آسمان خود را در اختیار آمریکا قرار داده و حملات به اردن پاسخی دفاعی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در برنامه زنده شبکه سه گفت: آمریکا شانزده پایگاه منطقه‌ای خود را در اطراف ما از دست داده است لذا ما هم وارد فاز زدن پایگاه‌های فرامنطقه‌ای آنها شده‌ایم.

وی افزود: ما مطلع هستیم اردن پایگاه و آسمان خود را در اختیار آمریکا قرار داده و حملات جمهوری اسلامی به اردن پاسخی دفاعی و البته بازدارنده بود.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.