قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ۱۲ ساعت وصل شد

خبرگزاری میزان چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:11
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ۱۲ ساعت وصل شد.
خبرگزاری میزان -

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در پی حملات بامدادی آمریکا، خسارت فراوانی به مخازن ذخیره آب ۵۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک وارد شد.

وی افزود: از صبح امروز تیم‌های کارشناسی، نیروی عملیاتی، رانندگان ماشین‌آلات و عوامل پشتیبانی با استفاده از اتصالات، لوله‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز عملیات جایگزینی تأسیسات آسیب‌دیده و ایجاد خط انتقال جدید آب را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: اقدامات فنی و اجرایی به صورت شبانه‌روزی ادامه یافت و با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستا‌های بخش بمانی به طور کامل برطرف شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.