واژگونی خودرو در اتوبان همدان-ساوه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:11
ساوه - ایرنا - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: واژگونی خودرو ال ۹۰ در اتوبان همدان به سمت ساوه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

حمید ابره دری عصر چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر امروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی L۹۰ در آزادراه ساوه به سمت تهران، حدود پنج کیلومتر مانده به نوبران به مرکز فرماندهی و دیسپچ اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با اعلام این حادثه، ۲ تیم عملیاتی اورژانس از نزدیک ‌ترین پایگاه‌ها به محل اعزام شدند و اقدامات امدادی را آغاز کردند.

ابره دری ادامه داد: در این سانحه چهار نفر از سرنشینان خودرو دچار حادثه شدند که متأسفانه یکی از دوقلوهای ۱۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

واژگونی خودرو در اتوبان همدان-ساوه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس پس از انجام ارزیابی‌های اولیه و ارائه خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی، مصدومان را برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

وی یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد پاسخ دادن به تلفن همراه حین رانندگی و نبستن کمربند ایمنی از عوامل مهم بروز و تشدید سوانح جاده‌ای است. حتی چند لحظه نگاه به تلفن همراه می‌تواند تمرکز راننده را از جاده منحرف کرده و کنترل خودرو را به خطر بیندازد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.