اختصاصی؛ کاظمی بندرعباس را ترک کرد؛/ احتمال وتو شدن قرارداد ستاره افغانستان در لیگ ایران

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:21
اکبر کاظمی، ملی‌پوش افغانستانی که به تازگی به تیم پالایش نفت بندرعباس پیوسته، برای ثبت قرارداد جدید با مشکل بزرگی مواجه شده است.

به گزارش ورزش سه، تیم پالایش نفت بندرعباس، در نخستین حرکت نقل و انتقالاتی، اکبر کاظمی، رأس مطرح تیم ملی افغانستان را به خدمت گرفت و برای جذب او خیلی زود اقدام کرد. کاظمی که فصل گذشته در تیم سن ایچ ساوه توپ زده بود و در حالی که قراردادش با تیم مدعی یک فصل دیگر اعتبار داشت، درخواست جدایی خود را به ساوجی ها ارائه داد و سپس شاگرد علی افضل در بندرعباس شد.

با این حال، کاظمی در محاسبات خود برای جدایی از سن ایچ دچار اشتباه و یا به عبارتی دیگر سوءتفاهم شده است. او در موقعیتی در تمرینات پالایش نفت بندرعباس شرکت کرده که همچنان رضایت نامه‌‌اش از سوی باشگاه ساوجی صادر نشده و او تنها اجازه این را داشته که با مدیران جنوبی مذاکره کند.

2459783

کاظمی که پیش‌تر گمان می‌کرد مجوز مذاکره با باشگاهی دیگر به معنای موافقت سن‌ایچ با جدایی اوست، شب گذشته با واقعیتی متفاوت روبه‌رو شد. طبق اعلام باشگاه سن ایچ، صدور رضایت‌نامه این بازیکن مشروط به پرداخت مبلغی مشخص خواهد بود و او برای فسخ قرارداد باید این شرط را برآورده کند.

به همین منظور، او برای برطرف کردن این مشکل، بندرعباس را ترک کرده است و روز شنبه جلسه‌ای را با مقامات باشگاه سن ایچ خواهد داشت. اگرچه این نشست ممکن است، او را برای تمدید با سن ایچ متقاعد کند و پروسه انتقالش به بندرعباس منتفی شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.